BLACK BLADE FRIDAY JUŻ TU JEST!
BLACK BLADE FRIDAY JUŻ TU JEST!

Ponad 2 000 produktów na wyprzedaży

Regulamin

.

Godziny pracy

Zamówień w sklepie internetowym www.knifestock.pl można dokonywać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie w dni powszednie w godzinach od 8:00 do 16:00
W przypadku awarii systemu informatycznego lub działania siły wyższej Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprzestrzeganie godzin pracy. O godzinach pracy w dni wolne od pracy Klienci zostaną poinformowani na stronie sklepu internetowego www.knifestock.pl

Operator sklepu internetowego

Nazwa firmy: SHADOW Slovakia s.r.o.
Ulica i numer opisowy: Cabajská 42
Miejscowość i kod pocztowy: Nitra, 949 01
Kraj: SR
Numer identyfikacyjny: 50231111
NIP: 2120318211
NIP: SK2120318211
Spółka jest zarejestrowana w Rejestrze Handlowym Sądu Rejonowego w Nitrze, sek. Sro, vl.č.40399/N

Dane kontaktowe:

Numer telefonu: +48 324 412 884
E-mail: info@knifestock.pl
Organ nadzorczy: Słowacka Inspekcja Handlowa (SOI), Inspektorat SOI dla regionu Nitra, Staničná 9, P.O.Box: 49A,950 50 Nitra.
Spółka jest zarejestrowana w Rejestrze Handlowym Sądu Rejonowego w Nitrze, sek. Sro, vl.č. 40399/N
Kupujący jest konsumentem lub przedsiębiorcą.

Podstawowe postanowienia

  1. Konsumentem jest osoba fizyczna, która przy zawieraniu i wykonywaniu umowy konsumenckiej nie działa w zakresie swojej działalności handlowej lub innej działalności gospodarczej. Stosunki prawne między Sprzedawcą a konsumentem, które nie zostały wyraźnie uregulowane w niniejszych OWH, podlegają odpowiednim przepisom ustawy o stosunkach konsumenckich. 40/1964 Dz.U., Kodeks cywilny, a także powiązane przepisy.
  2. Przedsiębiorca rozumiany jest jako:
    1. osobę wpisaną do rejestru przedsiębiorców,
    2. osobę, która prowadzi działalność gospodarczą na podstawie licencji handlowej,
    3. osoba, która prowadzi działalność gospodarczą na podstawie licencji innej niż licencja handlowa na mocy przepisów szczególnych,
    4. osobę, która prowadzi produkcję rolną i jest wpisana do rejestru na podstawie przepisów szczególnych
  3. Na potrzeby OWU przez przedsiębiorcę rozumie się także osobę, która działa zgodnie ze zdaniem poprzedzającym w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. Jeżeli Kupujący wskaże w zamówieniu swój numer identyfikacyjny (ID), wówczas przyjmuje do wiadomości, że mają do niego zastosowanie zasady określone w OWU dla przedsiębiorców. Stosunki prawne Sprzedającego z Kupującym będącym przedsiębiorcą, które nie zostały wyraźnie uregulowane w niniejszych OWH lub w umowie między Sprzedającym a Kupującym, podlegają odpowiednim przepisom ustawy nr. 513/1991 Dz.U., kodeksu handlowego z późniejszymi zmianami, a także powiązanych przepisów. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności między OWH a indywidualną umową, pierwszeństwo ma tekst umowy. Składając zamówienie, Kupujący potwierdza, że zapoznał się z niniejszymi OWH, których integralną część stanowi Procedura reklamacyjna oraz dokument "Metody transportu", warunkami zamówionej usługi i/lub udzielonej licencji oraz że wyraża na nie zgodę, w brzmieniu obowiązującym i skutecznym w momencie wysłania zamówienia. Kupujący otrzyma kopię OWH jako załącznik do potwierdzenia zamówienia na podany adres e-mail. Kupujący jest świadomy, że zakup produktów znajdujących się w ofercie handlowej Sprzedającego nie daje Kupującemu żadnych praw do korzystania z zastrzeżonych znaków towarowych, nazw handlowych, logo korporacyjnych lub patentów Sprzedającego lub innych firm, chyba że w konkretnym przypadku uzgodniono inaczej w konkretnej umowie.

Umowa kupna-sprzedaży, jej akceptacja, administracja i zawarcie

  1. Projekt umowy kupna jest zamówieniem kupującego, umowa kupna staje się wiążąca i zostaje zawarta, gdy tylko kupujący i sprzedający uzgodnią projekt i wchodzi w życie, gdy tylko kupujący otrzyma potwierdzenie zamówienia od sprzedającego. W momencie otrzymania przez Kupującego wiadomości z potwierdzeniem zamówienia powstają między nimi wzajemne prawa i obowiązki, Kupujący jest informowany o Polityce reklamacji i regulaminie sklepu internetowego w załączniku do wiadomości z potwierdzeniem zamówienia. Potwierdzenie odbywa się na odległość za pomocą środków komunikacji, takich jak poczta elektroniczna, strona internetowa, telefon, faks, list adresowy lub katalog ofert. Umowa kupna jest zatem zawierana na odległość, a jej potwierdzenie odbywa się bez fizycznej obecności sprzedawcy i konsumenta. Powyższe warunki mają zastosowanie do zawartych umów kupna w sklepie internetowym na stronie htps://www.knifestock.pl (zwanym dalej "sklepem internetowym"). Konsument sklepu internetowego wyraża poprzez zaznaczenie pola na końcu zamówienia, że przeczytał i w pełni zrozumiał niniejsze warunki w oparciu o umowę kupna sklepu internetowego i zgadza się na nie poprzez tę czynność.
  2. Przy sporządzaniu umowy kupna-sprzedaży obowiązują odpowiednie przepisy oparte na ustawie nr 102/2014 Dz. U. 102/2014) oraz szczegółowe warunki (zwane dalej "OWU") regulujące szczegóły ich zawarcia i realizacji.
  3. SHADOW Slovakia s.r.o. zastrzega sobie prawo do niezawarcia umowy lub odstąpienia od takiej umowy, jeśli cena towaru jest na pierwszy rzut oka oczywiście nieprawidłowa (np. znacznie odbiega od zwykłej ceny towaru).

Prywatność

  1. Sprzedający zobowiązuje się nie ujawniać w żaden inny sposób ani nie przekazywać danych osobowych Kupującego osobom trzecim itp. z wyjątkiem szczególnej sytuacji związanej z płatnością i dystrybucją zamówionego towaru do Konsumenta, w której Konsument podaje swoje imię i nazwisko, numer i adres dostawy. Sprzedający zobowiązuje się czynić to w taki sposób, aby dane osobowe i poufne kupującego nie były nadużywane, aby podmiot nie poniósł szkody w swoich prawach, dbając również o ochronę życia osobistego i prywatnego podmiotu.
  2. Dobrowolnie przekazane sprzedającemu dane osobowe kupujących służą w celu pośredniczenia w realizacji zamówienia, a także działań reklamowych lub marketingowych sprzedającego, a następnie są gromadzone, przetwarzane i przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Republiki Słowackiej, w szczególności z ustawą nr 18/2018 Dz.U. o ochronie danych osobowych, z późniejszymi zmianami i obowiązującą do momentu, gdy kupujący nie wyrazi pisemnego sprzeciwu wobec tego przetwarzania, wysłanego na adres info@knifestock.pl. Kupujący ma prawo dostępu do swoich danych osobowych i prawo do ich sprostowania, w tym prawo do żądania wyjaśnienia i sprostowania błędnego stanu oraz inne prawa do takich danych.
  3. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo na mocy art. 28 ustawy nr 122/2013:.
    1. na pisemny wniosek, zażądać od administratora potwierdzenia, czy jego dane osobowe są przetwarzane
    2. żądać informacji o tym, w jaki sposób przetwarzane są jej dane osobowe,
    3. żądania informacji o źródle, z którego administrator uzyskał jej dane osobowe,
    4. żądać wykazu danych osobowych podlegających przetwarzaniu,
    5. żądać sprostowania lub usunięcia swoich danych osobowych, które są nieprawidłowe, niekompletne lub nieaktualne i które są przedmiotem przetwarzania,
    6. żądać zniszczenia swoich danych osobowych, które są przetwarzane w przypadku naruszenia prawa,
    7. żądać zablokowania danych osobowych z powodu wycofania zgody przed upływem okresu jej ważności, jeżeli administrator przetwarza dane osobowe na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą,
    8. sprzeciwić się, na pisemny wniosek, przetwarzaniu wykorzystania dostarczonych danych osobowych i zażądać ich zniszczenia w przypadku, gdy dane te są przetwarzane i wykorzystywane do celów marketingu bezpośredniego bez jego zgody
  4. W kontekście procedury reklamacyjnej od klientów wymagane są następujące dane: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail i podpis lub podpis cyfrowy. Wszystkie uzyskane w ten sposób dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu niezbędnym do rozpatrzenia reklamacji i zgodnie z ustawą nr 1222013 Dz.U. o ochronie danych osobowych, z późniejszymi zmianami i obowiązującymi przepisami.
  5. Sprzedawca może ponadto, po wyrażeniu zgody, włączyć tak zwane "pliki cookie" w celu ułatwienia świadczenia usług społeczeństwa informacyjnego, zgodnie z postanowieniami dyrektywy 95/46/WE w sprawie przeznaczenia plików "cookie" lub podobnych narzędzi, i zapewnia się, że użytkownicy są świadomi informacji, które są przechowywane na używanym przez nich urządzeniu końcowym. Użytkownicy mają możliwość odmowy przechowywania plików "cookies" lub podobnych narzędzi na swoich urządzeniach końcowych, np. poprzez aktywację funkcji anonimowego przeglądania w przeglądarce.
  6. Jesteśmy użytkownikiem aplikacji remarketingowej Google, dzięki której sprzedawca posiada informacje o ruchach klienta na stronie www.knifestock.pl, na podstawie których klientom wyświetlane są reklamy naszej firmy. Proces ten nie rejestruje danych osobowych odwiedzającego witrynę, a jedynie jego ruchy, informacje te są następnie przechowywane w przeglądarce internetowej i pobierane przez Google w celu wyświetlania reklam na innych stronach internetowych. Klienci mogą anulować to zachowanie na stronie internetowej Google lub postępując zgodnie z instrukcjami na stronie Network Advertising Initiative.

Informacje o cenie i dostępności

  1. Informacje o towarach prezentowanych w sklepie internetowym pochodzą z publicznie dostępnych źródeł i oficjalnych stron internetowych konkretnych producentów towarów. Ilustracyjne zdjęcia produktów mogą nie odpowiadać rzeczywistości. Cena towaru zawiera podatek od towarów i usług (VAT) oraz opłaty związane z recyklingiem nadwyżek materiałów. Konsument jest informowany o rzeczywistej cenie towarów i kosztach wysyłki bezpośrednio na stronie w głównej zakładce wybranego produktu, również w obszarze zakupów przy wyborze metody dostawy towarów.
  2. Oferowane towary można nabyć do wyczerpania zapasów i o ile stan danego produktu nie ulegnie zmianie.
  3. Zamawianie przedmiotu
    1. Konsument zamawia towary wymienione w katalogach sklepu internetowego www.knifestock.pl, postępując zgodnie z procedurą opisaną w instrukcji "Jak robić u nas zakupy". Instrukcje te są wyraźnie widoczne w menu sklepu internetowego. Ostateczna wysyłka zamówienia wraz z zamówionymi towarami jest uzależniona od potwierdzenia, że użytkownik przeczytał i wyraził świadomą zgodę na OP.
    2. Po złożeniu zamówienia konsument otrzyma e-mail informacyjny o temacie "Podsumowanie zamówienia w sklepie internetowym www.knifestock.pl", w którym sprzedawca potwierdza włączenie zamówienia do realizacji, ale nie prowadzi to jeszcze do zawarcia umowy kupna między sprzedawcą a konsumentem. W razie potrzeby wszelkie dalsze informacje dotyczące zamówienia zostaną przesłane na podany adres e-mail. W przypadku towarów przeznaczonych specjalnie dla jednego konsumenta, których sprzedawca zwykle nie oferuje, lub towarów wykonanych zgodnie ze specjalnymi wymaganiami konsumenta, konsument może zostać obciążony zaliczką w wysokości maksymalnie 50% całkowitej ceny zamówionych towarów. Sprzedawca poinformuje konsumenta o tym fakcie.
    3. Konsument ma prawo anulować takie zamówienie przed dostawą towarów, a tym samym odstąpić od umowy sprzedaży, uiszczając opłatę za anulowanie w wysokości wpłaconej zaliczki, przy czym sprzedawca będzie uprawniony do potrącenia zaliczki z opłaty za anulowanie.
    4. Powyższa procedura nie ma zastosowania do zamówienia na zamówienie, które obejmuje modyfikacje towarów zainicjowane przez klienta.

Zobowiązanie do złożenia oferty i anulowanie zamówienia

  1. Sprzedawca jest związany ofertą, w tym ceną towaru, przez cały czas od momentu potwierdzenia zamówienia wiadomością elektroniczną o treści potwierdzenia zamówienia w sklepie internetowym www.knifestock.pl do czasu upływu terminu dostawy.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia lub jego części przed zawarciem umowy sprzedaży w następujących przypadkach:
    1. powód wyczerpania zapasów lub niedostępności towaru
    2. ponieważ towary nie są już produkowane lub dostarczane, lub cena towarów uległa znacznej zmianie
    3. powód niezapewnienia przez sprzedawcę dostawy towarów do konsumenta w terminie określonym w warunkach
  3. Kupujący został wyraźnie poinformowany o anulowaniu zamówienia telefonicznie lub pocztą elektroniczną. W przypadku wcześniejszej zapłaty za towar lub tylko jego część, środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni kalendarzowych na konto wskazane przez kupującego, chyba że kupujący i sprzedający uzgodnią inaczej. W takim przypadku umowa kupna-sprzedaży nie zostanie zawarta.
  4. Wszystkie zamówienia otrzymane przez sklep internetowy www.knifestock.pl są wiążące. Zamówienie może zostać anulowane przed jego wysłaniem. W przypadku, gdy zamówienie nie zostanie anulowane przed wysyłką i zostanie wysłane, Klient może zostać zobowiązany do zwrotu kosztów związanych z wysyłką towarów. Anulowanie zamówienia można przesłać pocztą elektroniczną lub dokonać telefonicznie. Podczas anulowania zamówienia konieczne jest podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru złożonego zamówienia.

Anulowanie

Prawo odstąpienia od umowy kupującego (konsumenta)Konsument może zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru w rozumieniu przepisów § 7 ustawy o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług na podstawie umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem sprzedawcy oraz o zmianach i uzupełnieniach niektórych ustaw (ustawa nr 102/2014 Dz.U.). Kupujący jest zobowiązany dostarczyć pisemny formularz odstąpienia od umowy wraz z towarem i przekazać go sprzedającemu. Formularz odstąpienia od umowy wraz z pouczeniem o wykonaniu przysługującego konsumentowi prawa odstąpienia od umowy jest dostępny do wglądu TUTAJ.

    1. Adres do zwrotu towaru:

      Expandeco - Knifestock,
      ul. Stawowa 91,
      43-400 Cieszyn,
      Polska

      Pod tym adresem nie znajduje się siedziba firmy, dlatego nie jest możliwe osobiste dostarczenie paczki. Adres służy wyłącznie do zwrotu towaru.

    2. Towary muszą zostać wysłane za pośrednictwem firmy kurierskiej lub dostarczone osobiście na powyższy adres. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi konsument. Towar powinien zostać zwrócony przez konsumenta w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy, kompletny, z pełną dokumentacją, nieuszkodzony, czysty, najlepiej wraz z oryginalnym opakowaniem, w stanie i wartości, w jakiej towar został otrzymany. W przypadku, gdy zwrócone towary są niekompletne lub uszkodzone, sprzedawca może obciążyć konsumenta kwotą odpowiadającą zmniejszeniu wartości towarów (zgodnie z §10 ust. 4 ustawy o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług na podstawie umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem sprzedawcy oraz o zmianie niektórych ustaw).
    3. Konsument przyjmuje do wiadomości, że w przypadku odstąpienia od umowy ponosi koszty zwrotu towaru do sprzedawcy, a w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość także koszty zwrotu towaru, który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.Adres do dostawy towarów i odstąpienia od umowy:
  1. W przypadku, gdy odstąpienie od umowy zostało wyraźnie i wyraźnie wynegocjowane za zgodą konsumenta, konsument traci to prawo i nie może odstąpić od umowy:
    1. Jeżeli konsument został należycie poinformowany, że otrzymał usługę w wyniku jego wymagań, co powoduje utratę prawa do odstąpienia od umowy
    2. W przypadku sprzedaży towarów wykonanych zgodnie ze szczególnymi wymaganiami konsumenta, towarów szytych na miarę lub towarów przeznaczonych specjalnie dla jednego konsumenta
    3. Sprzedaż towarów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub łatwo się psują
    4. Konsument przyjmuje do wiadomości, że jeśli wraz z towarem dostarczane są prezenty, umowa prezentu między sprzedawcą a kupującym jest zawierana pod warunkiem, że w przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy umowa prezentu przestanie obowiązywać, a kupujący będzie zobowiązany do zwrotu powiązanych prezentów dostarczonych wraz ze zwróconymi towarami. W przypadku, gdy nie zostaną one zwrócone, wartości te będą rozumiane jako bezpodstawne wzbogacenie kupującego. W przypadku odstąpienia od umowy podarunkowej, umowa sprzedaży nie ulega rozwiązaniu, a umowy są traktowane oddzielnie w tym zakresie.
    5. Zwrot ceny zakupu: Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić klientowi całą kwotę zapłaconą za towar, w tym koszty dostawy towaru.
    6. Koszty zwrotu towaru: Koszty zwrotu towaru do sprzedawcy ponosi konsument, chyba że uzgodniono inaczej ze sprzedawcą lub sprzedawca poinformował konsumenta, że te koszty ponosi on.
  2. Zgodnie z prawem słowackim, Ustawą nr 102/2014 Z. z. o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług na podstawie umowy zawartej na odległość, konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
    1. Zwrot ceny zakupu: Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić klientowi całą kwotę zapłaconą za towar, w tym koszty dostawy towaru.
    2. Koszty zwrotu towaru: Koszty zwrotu towaru do sprzedawcy ponosi konsument, chyba że uzgodniono inaczej ze sprzedawcą lub sprzedawca nie poinformował konsumenta, że te koszty ponosi on.

Prawo odstąpienia od umowy przez kupującego (przedsiębiorcę)

Jeśli towary są nabywane przez osobę w związku z jej działalnością gospodarczą (co jest określane przez wskazanie numeru identyfikacyjnego na dowodzie zakupu), prawo do odstąpienia od umowy kupna nie powstaje, ponieważ kodeks handlowy nie dopuszcza takiej możliwości. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że w przypadku zamówienia towarów oznaczonych w sklepie internetowym jako "wykonane na zamówienie" (dostarczonych na podstawie specjalnego zamówienia Kupującego), towary te nie wchodzą w zakres towarów, o których mowa w § 12 ust. 108/2000 Dz. 108/2000 Sb. U. i nie podlegają zwrotowi w rozumieniu poprzedniego ustępu.

Warunki płatności

  1. Sprzedawca sklepu internetowego akceptuje poniższe warunki płatności:
    1. płatność PayPal
    2. płatność za pośrednictwem interfejsu internetowego banku (kartą kredytową online), przy czym dany bank automatycznie zapamiętuje dane karty kredytowej kupującego wprowadzone przez kupującego do przyszłych płatności (można anulować tę opcję),
    3. płatność gotówką przy odbiorze (gotówka jest pobierana od klienta przez przewoźnika)

Towary pozostają własnością sprzedającego do momentu pełnej zapłaty i akceptacji, ale ryzyko uszkodzenia towarów przechodzi wraz z akceptacją towarów przez kupującego. Dane rozliczeniowe kupującego nie mogą zostać zmienione z mocą wsteczną po złożeniu zamówienia.

Zasady i warunki

Z reguły, o ile nie określono inaczej, a dane towary znajdują się w magazynie, czas dostawy wynosi od 2 do 3 dni roboczych, w zależności od płatności wybranej przez kupującego i metody wysyłki, od daty otrzymania potwierdzenia zamówienia przez konsumenta. Jeśli towar nie jest dostępny w magazynie, kupujący zostanie poinformowany o dacie dostępności na stronie produktu, e-mailem lub telefonicznie. Termin dostawy wskazany na stronie www.knifestock.pl ma charakter wyłącznie orientacyjny. Dokładna data dostawy jest określana przez producenta. W celu uzyskania informacji o terminie dostawy i dostępności prosimy o kontakt telefoniczny +48 324 412 884 , w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 lub mailowy info@knifestock.pl.

Konsument zobowiązuje się do dostarczenia produktu w terminie wskazanym na stronie 43421089.

Konsument zobowiązuje się do sprawdzenia towaru otrzymanego przez firmę kurierską przed podpisaniem dokumentów odbioru. Jeżeli podczas oględzin okaże się, że towar jest uszkodzony, Kupujący zobowiązuje się poinformować o tym Sprzedającego niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 godzin od daty otrzymania towaru. Jeśli konsument wykryje powierzchniowe uszkodzenie opakowania towaru, powinien odnotować ten fakt w dokumentach odbioru firmy kurierskiej. Sprzedawca poinformuje konsumenta o wysyłce towarów najpóźniej jeden dzień przed dostawą. Konsument jest odpowiedzialny za poprawność danych kontaktowych przekazanych sprzedawcy, na podstawie których będzie dostępny w dniu dostawy towarów, a tym samym zapewni sprawny przebieg przekazania towarów przez firmę transportową. Jeśli konsument nie jest w stanie spełnić tego obowiązku, powinien wyznaczyć inną osobę odpowiedzialną za odbiór towarów lub datę i w ten sposób uzgodnić ze sprzedawcą alternatywny odbiór towarów; procedura ta nie może być stosowana w przypadku zakupu towarów na raty. Kupujący jest zobowiązany do przedstawienia ważnego dokumentu tożsamości w celu zweryfikowania poprawności informacji podanych w zamówieniu przed odbiorem towaru. Jeśli tego nie uczyni, sprzedawca ma prawo nie dostarczyć mu towaru.

Metody dostawy

Metody dostawy za pośrednictwem Sprzedawcy:

Na terenie Polski

  • za pośrednictwem firmy kurierskiej (Direct Parcel Distribution SK s.r.o. (DPD))

Gwarancja

Warunki gwarancji na towary są regulowane przez Politykę Reklamacji Sprzedawcy i obowiązujące prawo Republiki Słowackiej. Dowód zakupu (lub karta gwarancyjna, jeśli została dostarczona) służy jako dokument gwarancyjny.

Postanowienia końcowe

  • Niniejsze ogólne warunki wchodzą w życie z chwilą zawarcia umowy kupna-sprzedaży, a kupujący, wysyłając zamówienie, potwierdza, że zapoznał się z niniejszymi ogólnymi warunkami i akceptuje je w całości. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany lub modyfikacji niniejszych warunków w dowolnym momencie bez uprzedniego powiadomienia, jeśli wymaga tego zmiana polityki biznesowej lub obowiązujących przepisów. Obowiązek pisemnego powiadomienia o zmianie niniejszych Ogólnych Warunków jest spełniony poprzez umieszczenie go na stronie internetowej e-commerce Sprzedającego. Do czasu przeniesienia praw własności ze Sprzedającego na Kupującego, który wszedł w posiadanie Produktów i Usług, Kupujący będzie miał wszystkie obowiązki przechowawcy i będzie zobowiązany do bezpiecznego przechowywania Produktów i Usług na własny koszt oraz do oznaczenia ich w taki sposób, aby przez cały czas można je było zidentyfikować jako towary Sprzedającego.
  • Wszelkie spory pomiędzy Shadow Slovakia s.r.o. a Kupującym mogą być również rozstrzygane na drodze pozasądowej. W takim przypadku Kupujący-konsument może skontaktować się z podmiotem zajmującym się pozasądowym rozstrzyganiem sporów, którym jest na przykład Słowacka Inspekcja Handlowa, lub rozwiązać spór za pośrednictwem dedykowanej platformy ODR na tej stronie internetowej. Sprzedawca zaleca, aby Kupujący najpierw skontaktował się z Shadow Slovakia s.r.o. w celu rozwiązania sytuacji przed przystąpieniem do pozasądowego rozstrzygania sporów.
  • Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe obowiązują od dnia 01.11.2018 r. i uchylają poprzednie wersje OWH. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany OWH bez wcześniejszego powiadomienia.