Kontakt

Informacje o zamówieniach i produktach
Jeśli jesteś zainteresowany statusem swojego zamówienia, chcesz sprawdzić dostępność towaru lub chcesz zgodzić się na odbiór osobisty.
Zadzwoń pon. - pt. (8:00 - 16:00) +48 324 412 884
Zwykle odpowiadamy w ciągu 24 godzin info@knifestock.pl
Obraz nożyczek - KNIFESTOCK

Odwiedź nas osobiście w Bratysławie

Bratislava - Petržalka
Einsteinova ul. 18
85101 Bratislava

Po - Pia 10:00 - 21:00
So - Ne    9:00 - 21:00

Sklep jest czynny w godzinach otwarcia.
Można płacić gotówką i kartą zbliżeniową.

FAQ - często nas o to pytacie

Lista najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi, które nam zadajesz. Jeśli masz konkretne pytanie, skorzystaj z formularza po prawej stronie, na który postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.

Jaki jest średni czas dostawy towarów?

Czas dostawy towaru zależy od naszej dostępności magazynowej.

Towar oznaczony jako w magazynie wysyłamy każdego dnia roboczego. Średni czas dostawy za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej na terenie Słowacji wynosi 2-3 dni robocze. W przypadku wybrania Słowackiej Poczty średni czas dostawy wynosi 2-3 dni robocze. Status swojego zamówienia można śledzić za pomocą numeru śledzenia, który otrzymaliście na swoją skrzynkę e-mail.

W przypadku produktów, które nie są dostępne w magazynie, czas dostawy zależy od producenta/dostawcy. Ten czas dostawy zależy głównie od szybkości transportu i dostępności towaru w zewnętrznym magazynie, który może znajdować się poza Słowacją. Szczególnie w związku z aktualnymi ograniczeniami na granicach nie możemy zagwarantować takiej samej szybkości dostawy z innych krajów.

Aby uzyskać dokładne informacje dotyczące dostawy takiego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 324 412 884 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Jak mogę zapłacić za towar?

W trakcie składania zamówienia masz możliwość wyboru spośród różnych oferowanych opcji płatności. 

Za swoje towary możesz zapłacić na następujące sposoby:

  1. Płatność kartą online – poprzez bezpieczny portal płatniczy. Najszybsza i najbezpieczniejsza metoda płatności.
  2. Płatność przelewem na konto bankowe - numery rachunków bankowych znajdziesz poniżej. Do prawidłowej płatności konieczne jest wypełnienie prawidłowego symbolu zmiennego - numeru Twojej faktury zaliczkowej, w przeciwnym razie nie będzie możliwe prawidłowe dopasowanie płatności, co może wydłużyć czas dostawy towaru.
  3. Płatność przy odbiorze przy odbiorze towaru od kuriera -w zależności od wybranego sposobu transportu istnieje również możliwość zapłaty za towar kartą.
  4. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym -w sklepie Lovec - Aupark Bratislava.
  5. Płatność na fakturze – odpowiednia dla klientów masowych.

 

Towary pozostają własnością sprzedającego do czasu całkowitej zapłaty i odbioru, jednakże ryzyko uszkodzenia towaru przechodzi na kupującego z chwilą odbioru towaru przez kupującego. Dane do faktury kupującego nie mogą zostać zmienione z mocą wsteczną po wysłaniu zamówienia. 

Co powinienem zrobić, jeśli nie jestem zadowolony z towaru i chcę go zwrócić?

W przypadku, gdy zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możliwe jest jego zwrócenie. Dzięki naszemu prostemu procesowi zwrotu towaru zrobisz to łatwo, szybko i bez zbędnych zmartwień.

Procedura zwrotu towaru:

  1. Możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania.
  2. Wypełnij formularz zwrotu towaru
  3. W ostatnim kroku formularza załącz zdjęcie lub skan faktury/paragonu oraz zdjęcie zapakowanego produktu w oryginalnym opakowaniu.
  4. Wyślij formularz zwrotu towaru.

 

Podczas wysyłania towaru masz dwie opcje:

  1. Zapakuj i wyślij towar na własny koszt na adres:

    Expandeco - Knifestock,
    ul. Stawowa 91,
    43-400 Cieszyn,
    Polska

    Pod tym adresem nie znajduje się siedziba firmy, dlatego nie jest możliwe osobiste dostarczenie paczki. Adres służy wyłącznie do zwrotu towaru.

Warunki zwrotu towaru:

  1. Data wysyłki towaru do zwrotu musi mieścić się w okresie 14 dni od jego otrzymania.
  2. Musisz wypełnić formularz zwrotu towaru, w tym podać numer konta bankowego w formacie IBAN.
  3. Towar nie może być używany, musi zawierać wszystkie oryginalne metki i etykiety, zapakowany w oryginalne opakowanie, aby możliwa była jego dalsza sprzedaż.
  4. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru mamy prawo obniżyć zwracaną kwotę o koszty związane z przywróceniem go do stanu sprzedażowego.

 

Więcej informacji na temat możliwości zwrotu znajdziesz w warunkach reklamacyjnych.

W jaki sposób przetwarzane są moje dane osobowe?

Ochrona danych osobowych naszych klientów jest dla nas priorytetem. Podczas prowadzenia sklepu internetowego KNIFESTOCK przetwarzamy wyłącznie te dane osobowe, które są niezbędne do realizacji zamówienia i są oznaczone jako pola obowiązkowe w procesie składania zamówienia – głównie imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu oraz adres e-mail.

W przypadku kontaktowania się z nami przez formularz kontaktowy przetwarzamy wyłącznie te dane osobowe, które są oznaczone jako obowiązkowe.

Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych i plików cookies znajdziesz tutaj.

Konkurencja ma lepszą cenę niż my, czy możesz jej dorównać?

U nas zawsze masz gwarancję najniższej ceny na wszystkie nasze produkty. Jeśli znalazłeś ten sam produkt dostępny w magazynie, w niższej cenie u konkurencji, napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy z linkiem do danego produktu, a jeśli będzie to w naszych możliwościach, zaoferujemy Ci lepszą lub taką samą cenę.

Gwarancję najniższej ceny możemy zapewnić tylko wtedy, gdy:

  1. Chodzi o produkt, który jest dostępny w magazynie sprzedawcy
  2. Sprzedawca pochodzi ze Słowacji
  3. Chodzi o towar, który jest nieuszkodzony
Byłem zadowolony z zakupu, gdzie mogę cię ocenić?

Cieszymy się, że to słyszymy. Swoją pozytywną opinię możesz zostawić:

  1. Przy konkretnym produkcie na naszej stronie, który zakupiłeś
  2. Na Heurece – klikając na logo "sprawdzony sklep" lub bezpośrednio tutaj: https://obchody.heureka.sk/knifestock-sk/recenze/
  3. Dodając opinię w Google Maps pod jedną z naszych stacjonarnych placówek:
    1. Lovec Aupark Bratislava

Dziękujemy za Twoje zadowolenie i czekamy na kolejne zakupy.

Czy masz inne pytanie? Skontaktuj się z nami

Jeśli masz konkretne pytanie, skorzystaj z formularza, na który postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.

Dane faktury

SHADOW Slovakia s.r.o.
Cabajská 42, 949 01 Nitra
REGON 50231111
NIP 2120318211
NIP UE SK2120318211
Rejestr Handlowy Sądu Rejonowego w Nitrze, Sekcja: Sro, nr wpisu 40399/N

Połączenie bankowe

VÚB banka
- Międzynarodowy Numer Rachunku Bankowego SK41 0200 0000 0037 1440 9151
SWIFT SUBASKBX
UNICREDIT banka
- Międzynarodowy Numer Rachunku Bankowego SK52 1111 0000 0014 7529 7009
SWIFT UNCRSKBX