Kontakt
Odwiedź nas osobiście w Bratysławie
85101 Bratislava
Po - Pia 10:00 - 21:00
So - Ne 9:00 - 21:00
Sklep jest czynny w godzinach otwarcia.
Można płacić gotówką i kartą zbliżeniową.
FAQ - często nas o to pytacie
Lista najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi, które nam zadajesz. Jeśli masz konkretne pytanie, skorzystaj z formularza po prawej stronie, na który postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.
Czas dostawy towaru zależy od naszej dostępności magazynowej.
Towar oznaczony jako w magazynie wysyłamy każdego dnia roboczego. Średni czas dostawy za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej na terenie Słowacji wynosi 2-3 dni robocze. W przypadku wybrania Słowackiej Poczty średni czas dostawy wynosi 2-3 dni robocze. Status swojego zamówienia można śledzić za pomocą numeru śledzenia, który otrzymaliście na swoją skrzynkę e-mail.
W przypadku produktów, które nie są dostępne w magazynie, czas dostawy zależy od producenta/dostawcy. Ten czas dostawy zależy głównie od szybkości transportu i dostępności towaru w zewnętrznym magazynie, który może znajdować się poza Słowacją. Szczególnie w związku z aktualnymi ograniczeniami na granicach nie możemy zagwarantować takiej samej szybkości dostawy z innych krajów.
Aby uzyskać dokładne informacje dotyczące dostawy takiego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 324 412 884 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.
W trakcie składania zamówienia masz możliwość wyboru spośród różnych oferowanych opcji płatności.
Za swoje towary możesz zapłacić na następujące sposoby:
- Płatność kartą online – poprzez bezpieczny portal płatniczy. Najszybsza i najbezpieczniejsza metoda płatności.
- Płatność przy odbiorze przy odbiorze towaru od kuriera -w zależności od wybranego sposobu transportu istnieje również możliwość zapłaty za towar kartą.
- Płatność gotówką przy odbiorze osobistym -w sklepie Lovec - Aupark Bratislava.
- Płatność na fakturze – odpowiednia dla klientów masowych.
Towary pozostają własnością sprzedającego do czasu całkowitej zapłaty i odbioru, jednakże ryzyko uszkodzenia towaru przechodzi na kupującego z chwilą odbioru towaru przez kupującego. Dane do faktury kupującego nie mogą zostać zmienione z mocą wsteczną po wysłaniu zamówienia.
W przypadku, gdy zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możliwe jest jego zwrócenie. Dzięki naszemu prostemu procesowi zwrotu towaru zrobisz to łatwo, szybko i bez zbędnych zmartwień.
Procedura zwrotu towaru:
- Możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania.
- Wypełnij formularz zwrotu towaru
- W ostatnim kroku formularza załącz zdjęcie lub skan faktury/paragonu oraz zdjęcie zapakowanego produktu w oryginalnym opakowaniu.
- Wyślij formularz zwrotu towaru.
Podczas wysyłania towaru masz dwie opcje:
- Zapakuj i wyślij towar na własny koszt na adres:
Expandeco - Knifestock,
ul. Stawowa 91,
43-400 Cieszyn,
Polska
Pod tym adresem nie znajduje się siedziba firmy, dlatego nie jest możliwe osobiste dostarczenie paczki. Adres służy wyłącznie do zwrotu towaru.
Warunki zwrotu towaru:
- Data wysyłki towaru do zwrotu musi mieścić się w okresie 14 dni od jego otrzymania.
- Musisz wypełnić formularz zwrotu towaru, w tym podać numer konta bankowego w formacie IBAN.
- Towar nie może być używany, musi zawierać wszystkie oryginalne metki i etykiety, zapakowany w oryginalne opakowanie, aby możliwa była jego dalsza sprzedaż.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru mamy prawo obniżyć zwracaną kwotę o koszty związane z przywróceniem go do stanu sprzedażowego.
Więcej informacji na temat możliwości zwrotu znajdziesz w warunkach reklamacyjnych.
Ochrona danych osobowych naszych klientów jest dla nas priorytetem. Podczas prowadzenia sklepu internetowego KNIFESTOCK przetwarzamy wyłącznie te dane osobowe, które są niezbędne do realizacji zamówienia i są oznaczone jako pola obowiązkowe w procesie składania zamówienia – głównie imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu oraz adres e-mail.
W przypadku kontaktowania się z nami przez formularz kontaktowy przetwarzamy wyłącznie te dane osobowe, które są oznaczone jako obowiązkowe.
Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych i plików cookies znajdziesz tutaj.
U nas zawsze masz gwarancję najniższej ceny na wszystkie nasze produkty. Jeśli znalazłeś ten sam produkt dostępny w magazynie, w niższej cenie u konkurencji, napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy z linkiem do danego produktu, a jeśli będzie to w naszych możliwościach, zaoferujemy Ci lepszą lub taką samą cenę.
Gwarancję najniższej ceny możemy zapewnić tylko wtedy, gdy:
- Chodzi o produkt, który jest dostępny w magazynie sprzedawcy
- Sprzedawca pochodzi ze Słowacji
- Chodzi o towar, który jest nieuszkodzony
Cieszymy się, że to słyszymy. Swoją pozytywną opinię możesz zostawić:
- Przy konkretnym produkcie na naszej stronie, który zakupiłeś
- Na Heurece – klikając na logo "sprawdzony sklep" lub bezpośrednio tutaj: https://obchody.heureka.sk/knifestock-sk/recenze/
- Dodając opinię w Google Maps pod jedną z naszych stacjonarnych placówek:
Dziękujemy za Twoje zadowolenie i czekamy na kolejne zakupy.
Czy masz inne pytanie? Skontaktuj się z nami
Jeśli masz konkretne pytanie, skorzystaj z formularza, na który postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.
Dane faktury
Cabajská 42, 949 01 Nitra